מחשבות אחרי מפגש ראשון של סדנת מושגים בשוק ההון שפיתחתי

אתמול היה המפגש הראשון של הסדנה שיצרתי ״מושגים בשוק ההון״. התרגשתי מאוד כי זו הפעם הראשונה שאני גם מפתחת וגם משווקת סדנה שלמה, שהמחיר שלה הוא לא כמו הרצאה של עשרות שקלים אלא מאות שקלים, ותהיתי אם יתנו בי אמון וירכשו את הסדנה!!
 
בהתחלה נרשמה רק אשה אחת שרכשה את הסדנה לבתה הנמצאת בשנות העשרים המוקדמות לחייה. אמרתי לאישה הזאת שהלוואי שלי היו רוכשים סדנה כזאת כשהייתי בשנות העשרים לחיי, כנראה שהייתי יודעת להמנע מהמון טעויות שהיום אני יודעת שעשיתי… אבל את מרצה לכלכלה! היא אמרה לי. נכון, אבל את מה שאני מלמדת בסדנה בכלל לא מלמדים בחוגים לכלכלה באוניברסיטה. למעשה ב 12 שנות לימוד אקדמיות שלי – תואר ראשון ושני באוניברסיטת תל אביב ותואר שני ושלישי באוניברסיטת הרווארד, אף אחד לא הציג לי את הדברים כמו שאני מלמדת בסדנה.
 
יש לי אין סוף ידע תיאורטי והמון ידע מעשי והחיבור ביניהם יצר סדנה מיוחדת שמנגישה את הכלכלה לקהל הרחב. אחר כך התחילו להרשם לי עוד משתתפות בעיקר, וגיליתי שכל הכתיבה והפעילות שלי ברשתות החברתיות בהחלט הביאה לי קהל חדש.
 
היה לי יעד לרישום ולא רק שהיעד הושג, אלא שממש החלטתי שמספיק, כי אם יהיו יותר מדי משתתפים יהיה קשה לענות על שאלות… אז ממש באופן יזום הפסקתי לשווק. בקיצור אתמול היה המפגש הראשון וכל כך הייתי גאה שהמשתתפות והמשתתפים אמרו בסוף שהיה מרתק ומעניין. אל תשכחו שמדובר בכלכלה המקצוע שנתפס מפחיד ומאיים הכי בעולם.
פורסם בפייסבוק 29.10.2021