הרצאה על התנהלות כלכלית וריבית דריבית לחיילים

היום הוזמנתי להרצות על מושגים כלכליים שכל אחד חייב לדעת בפני קהל של חיילים וחיילים משוחררים. המארגן אמר לי שהוא מצפה לכ 30 איש. לפני כשבוע הוא אמר לי ששמונים איש ואישה קנו כרטיסים ולכן הוא משנה את מיקום ההרצאה. הגעתי להתארגן וראיתי איך מסדרים עוד עוד שורות של כיסאות. האירוע היה מלא. לא צילמתי את הקהל בעיקר כי הייתי המומה מכמות האנשים. זו כמות שאני עומדת מולה באוניברסיטה אבל סתם ככה שיגיעו צעירים בלי שבסוף יש מבחן או תואר, ביום שישי גשום וקר???
נזכרתי איך בהרצאה הראשונה שמכרתי לפני כשנתיים פלוס (לפני הקורונה) לקהל הרחב הגיעו 2 חברות שלי, בעיקר כדי לתמוך, והסתבר שהן הקהל היחיד, בהרצאה השניה שמכרתי כרטיסים הגיעו ארבעה אנשים שגילו אותי במדיה החברתית ועשיתי הרצאה רק בשבילם, להפתעתם, כי חשבתי שחייבים להתחיל איפשהו, למרות שהתחלתי לחשוב שאולי העסק של שיווק הרצאות הוא לא ממש בשבילי. עוד הרצאה בתשלום היתה כבר בהזמנה לתלמידי תיכון (קהל שמחליטים בשבילו והוא לא צריך לשלם). כשפרסמתי הרצאות בחינם בזום הרבה פעמים הגיעו בין עשרות למאות אנשים, אבל היום זו היתה הפעם הראשונה ששמונים איש קנו כרטיס ויצאו מהבית ביום גשום כדי לשמוע את ההרצאה שלי.
בתמונה – מסדרים כיסאות לקהל שעתיד להגיע, לא נשאר אף כיסא פנוי.
והדבר הכי נחמד בסוף היה הקהל עצמו – צעירים וצעירות איכותיים ומרשימים המשרתים בצבא או זה עתה השתחררו. מלח הארץ. שאלו שאלות, נשארו אחרי ההרצאה לעוד שאלות. לא פלא שאנחנו ישנים בשקט. לפי הקהל הזה אנחנו בידיים טובות.
הסדנה שלי מושגים כלכליים בשוק ההון תתחיל ב 14.3.2022, ארבעה מפגשים בזום. כל הפרטים בקישור מזמינה אתכם להצטרף!
כל הפרטים בקישור: