סדנת זום איך מגדלים כסף לעתיד

250.00

תיאור

מפגש מספר 1 – כלים לניהול כספי המשפחה

אף פעם לא לימדו אותנו שום דבר שקשור בכסף. לא במערכת החינוך, לא באקדמיה, ולא בצבא. לא הסבירו לנו איך לקבל החלטות על כסף, לא הסבירו לנו איך לנהל כסף על פני זמן באמצעות הלוואות, חסכונות והשקעות, ולכן התחושה של רובנו היא שפועלים עם כסף בלי שיטה, והתוצאה היא שרבים ממשקי הבית לא מנהלים את הכסף באופן הטוב ביותר.

בשיעור הזה אסקור את הידוע לנו על שוק העבודה העתידי ואפשרויות הפרנסה, וכנגזר מזה, כיצד לקבל החלטות נכונות על ניהול כספנו על פני זמן. אתן כלי לניהול מידע על הכסף שלנו – תזרים המזומנים המשפחתי, ואסביר כיצד להשתמש בו כדי לקבל החלטות כלכליות.

בשיעור הזה נכיר את המושג הכי חשוב בנושא ניהול כסף על פני זמן, הלא הוא הריבית, והריבית דריבית, ונבין את השפעתה על חסכונות והלוואות.

מפגש מספר 2: כלים לחיסכון ולהשקעה

כדי לנהל את כספנו על פני זמן עומדות לרשותנו מספר אפשרויות. אנחנו יכולים לחסוך את כספנו, להשקיע אותו, ואף להשתמש בהלוואות כדי להגדיל את האפשרויות שלנו לשימוש בכסף.

בשיעור הזה אני אלמד את המידע הבסיסי והחשוב ביותר על שוק ההון, כלומר הבורסה. מדוע חשוב שנכיר את שוק ההון? פשוט כי כל המכשירים הפיננסיים – קרנות הפנסיה, קופות הגמל, קופות הגמל להשקעה, פוליסות החיסכון שכולנו משתמשים בהם משתמשים בכלים משוק ההון.

מה זה בכלל שוק ההון? איך חברות מגייסות כספים ולמה? נלמד על סוגי הגיוס השונים – דרך מכירת בעלות, כלומר מניות, או גיוס הלוואות, כלומר אגרות חוב. מה הקשר בין הפעילות של החברות בבורסה למכשירים הפיננסים שכולנו משתמשים בהם?

מה עלינו לדעת בבחירת מכשירים פיננסים המשתמשים בכלים משוק ההון? נדבר על דמי ניהול, מיסוי, נזילות, סיכון. נדבר על כיצד משווים את הכלים הפיננסים.

 

מפגש מספר 3: כלים פרקטיים להשקעה – איך מבצעים מסחר באתרי הבנקים השונים, מה ההבדל בין אתרי הבנק לאתרי חשבון ההשקעות, וגם הטיות פסיכולוגיות בהשקעות

במפגש זה נכנס לפרקטיקה של קנייה ומכירה של מניות בשוק ההון. נראה כיצד נראה אתר הבנק, איזה מושגים עלינו להכיר, ומה קורה כאשר קונים מניות. בנוסף נדבר על הטיות פסיכולוגיות שנמצא במחקרים רבים שהם מפריעות לאנשים לקבל החלטות רציונליות. כיצד להיות מודעים להן וכיצד אפשר להזהר מפניהן.

 

מפגש מספר 4: חיסכון פנסיוני לטווח ארוך

מהם סוגי החיסכון הפנסיוני? מהי קרן הפנסיה? מהי קופת גמל? מהו ביטוח מנהלים? מה ההבדלים בין הכלים הללו? מה חשוב לדעת לגבי אופן פעולתם?

מה ההבדל בין סוגי היועצים הפנסיונים השונים – משווק פנסיוני, סוכן פנסיוני, יועץ פנסיוני עצמאי?

תלוש השכר שלנו – עכשיו אחרי שלמדנו את כל המושגים נוכל להבין את תלוש השכר שלנו!

מלמדת מושגים בסיסיים בלבד ולא ניתן לראות בתוכן הנלמד המלצה לפעולה מכל סוג שהוא. ד"ר הדס אינה יועצת השקעות. לקבלת עצה מקצועית יש לפנות ליועצים בעלי רישיון. ד"ר יעל הדס מלמדת את השפה של המושגים הכלכליים.

ד"ר יעל הדס, נייד 0502132133, מייל yhadass@gmail.com

פרטים על המפגשים:  ארבע פגישות שבועיות בזום.

מחיר: 250 ש"ח לאדם מותנה במינימום נרשמים.

המרצה: ד"ר יעל הדס

המפגשים יוקלטו ויהיו זמינים לחצי שנה לאחר תום הסדנה.

משך המפגש שעה וחצי כולל זמן לשאלות ותשובות
מחיר 250 ש"ח למשתתפ.ת.
הסדנה תפתח בתנאי שיהיה מינמום נרשמים.
בתאריכים:

יום שלישי 9.10.2024

יום שני 14.10.2024

יום שני 21.10.2024

יום שני 28.10.2024

כל המפגשים יוקלטו וההרצאות תהיינה זמינות לחצי שנה.

הצהרת הגבלת אחריות:  בהרשמתך להרצאותיה של ד"ר יעל הדס את מאשרת שאין לראות בנאמר בהרצאות אלו המלצת השקעה מכל סוג שהוא, וההרצאה אינה יכולה להחליף ייעוץ פרטני על ידי יועץ.ת השקעות בעל.ת רישיון ייעוץ.  מטרת ההרצאה היא ללמד מושגים כלכליים בסיסיים. את מאשרת שידוע לך כי המלצת השקעה בידי יועץ בעל רישיון נעשית תוך התחשבות בפרטים הפיננסים המלאים של המשקיע – נכסים, התחייבויות ויחס לסיכון ולכן הרצאה כללית מול קהל אינה יכולה להוות בסיס לקבלת החלטות השקעה או תחליף לייעוץ השקעות. את.ה מצהירה כי ידוע לך כל החלטת השקעה שתעשה היא על אחריותך בלבד וכי ידוע לך שהחלטת השקעה כרוכה בסיכון לירידת ערך כלכלית.

סדנת מושגים בסיסיים בשוק ההון – תנאי ביטול ומדיניות החזרים

  1. עם הרישום לסדנה ישלח אישור רישום ותשלח קבלה על התשלום. כיומיים לפני הסדנה תקבלו במייל קישור לזום להצטרפות להרצאות הסדנה.
  2. כל תוכן הסדנה אינו בגדר ייעוץ או המלצת השקעה. כל פעולה שתעשה בהקשר לתוכן הסדנה היא על אחריות המשתתפ.ת בלבד.
  3. כל הזכויות על תכני הקורס שמורות לד"ר יעל הדס. לא ניתן לעשות בהם שימוש מעבר ללימוד אישי, אין להעבירם לאף אדם. ניתן לבקש רשות לצטט שעלולה להיות כרוכה בתשלום.
  4. כל מי שנרשם לסדנה יוכל להצטרף לקבוצת הוואטסאפ. השיח בקבוצה יהיה מכבד ומכיל. במידה וישלחו תכנים לא מכבדים יוזהר השולח, ואם ההתנהגות הלא מכבדת תחזור על עצמה זו תהיה עילה להוצאת המשתתפ.ת מהקבוצה.
    מדיניות ביטולים והחזרים:

    1. רכישת סדנת הזום ניתנת לביטול תוך 14 ימים מביצוע העסקה, בתנאי שהביטול נעשה עד יומיים לפני מועד המפגש הראשון של הסדנה.
    2. ביטול עסקה שנרכשה באתר יבוצע על ידי מייל ל yhadass@gmail.com.
    3. ההחזר יבוצע על ידי זיכוי כספי לכרטיס האשראי או על ידי אפליקצית תשלום ביט או פיבוקס.
מדיניות פרטיות
1. לא ימסר לגורמים חיצוניים כל מידע על משתתפי הסדנה אלא באישורם בכתב (למשל אם יבחרו להמליץ על הסדנה בכתב).
2. כל משתתף יכול לבחור אם להצטרף לקבוצת הווטסאפ של הסדנה. כל משתתפי הקבוצה יוכלו לראות את הניידים זה של זה.