הגיע עת להחליף את הממשלה כדי להציל את החטופים ולסיים את הלחימה בעזה

לפעמים אני חושבת שהלוואי שהייתי ראש הממשלה רק בשביל דבר אחד. כי אני בניגוד לביבי הייתי מעלה לראש סדר היום את החטופים. כמו אמא שהילדים שלה זה דבר שהיא לא תוותר עליו בחיים ותלחם עליהם כמו נמרה. נשבר לי הלב לראות את אמא של לירי ואת אמא של נעה ואת אמא של מתן, ואת האבא של לירי שהודיע אתמול שמפסיקים להפגין בכיכר החטופים ויוצאים לרחובות להחליף את הממשלה. איך אפשר להפקיר את הילדים של האנשים הללו בצורה הנוראה הזאת תגידו לי איך?????
 
זה בלתי נתפס שאונסים את בנותינו ואולי גם את בנינו מדי יום בעזה, אם הם עוד בכלל בחיים אחרי כל מה שעשו להם. איך מרעיבים את החטופים הקשישים ומונעים מהם תרופות רק בגלל שהם יהודים וישראלים. והממשלה – לא עושה כלום. אין עסקאות. ליבי יוצא אל עמית סוסנה האמיצה שסיפרה על כל מה שעשו לה כדי להשפיע על הממשלה לפעול. אני חושבת עליה- כמה קשה להסתובב בעולם ולהרגיש מחוללת פעמיים, פעם בגלל מה שעשו לך המחבלים האיומים כנגד רצונך ופעם כי נאלצת לספר את זה מול כל המדינה כדי להזיז ערמת חדלי אישים לפעולה. תתביישו לכם חברי הכנסת שהבאתם אותה למצב הזה כי לא פעלתם להחזיר את החטופים. עמית יקרה וגיבורה אין מילים לתאר את כוחותיך וטוב ליבך. אני כל כך מצטערת בשבילך על הזוועות שעברת.
לכל מי שנתן כוח ל 64 מנדטים הללו – אני מאוד מקווה שכל מי שטעה לחשוב שהאנשים האלו יובילו אותנו למקום טוב מבין היום את הטעות הקולוסלית האיומה והנוראה שהוא עשה. צאו לרחובות וקראו להחלפת הממשלה. זאת האחריות המינימלית שלכם כדי שמחדל כזה לא ישנה.
ועוד דבר – כל מי שמאשים את המחאה במה שקרה הוא בן אדם עיוור. כי בלי חיילי המחאה בכלל לא היו עוצרים את הטילים ומחזקים כאן את העורף, כפי שהוכיחו האחים לנשק ואנשים אמיצים כמו יאיר גולן. מי שאחראי למחדל זאת הממשלה, שלא הקשיבה לאזהרות של גלנט ועוד ניסתה לפטר אותו, הזיזה כוחות מגבול עזה לאיוש בערב סוכות והפקירה את גבול עזה, ועמדה בראש מערכת ביטחון שהתעלמה מכל האזהרות שכיום כולם יודעים שהיו קיימות. ממשלה שוביניסטית להחריד שתחת הנהגתה השוביניסטית זילזלו ראשי מערכת הביטחון בתצפיתניות שהתריעו רק כי הן נשים.
הממשלה הזאת אחראית למחדל הכי גדול במדינת ישראל מאז הקמתה ומלחמת יום כיפור זה מחדלון לעומת מה שקרה כאן. לכן צריך להחליף אותה כמה שיותר מהר באנשים אחראים שטובת הציבור עומדת לנגד עיניהם. והדבר הכי עצוב הוא שאנשים חושבים שאין אנשים כאלו בכלל שיכולים להנהיג ואני בטוחה שיש.
 
אני מודיעה מראש שכל מי שיגיב כאן שאסור לי לדבר בזמן מלחמה ייחסם, כי מי שלא מבין שצריך מנהיגים טובים שטובת הציבור לנגד עיניהם במיוחד בזמן מלחמה – אני לא מעוניינת להיות חברה שלו. וגם אל תגידו לי שנדע אחרי ועדת חקירה – היום כבר ברור מי אשם לאור האזהרות שהיו בשטח והתעלמו מהם. וועדת החקירה שאני מקווה שתקום תאשש את זה.
1.4.2024